MAC adresa?

Petr Soucek petr at ryston.cz
Thu Jun 15 19:27:16 CEST 2000

Jaroslav Cibulka wrote:

> jenze nezapominejme ze na takovy ping (na broadcast) Wiry
> kaslou :-))

Pred tim, nez jsem to napsal jsem si na Win98 ten ping na broadcast
vyzkousel a skutecne se mi v arp cache objevily adresy vsech zivych
pocitacu Novell, Linux, switchu 3Com, tiskaren HP na siti. A je fakt, ze
W95 a W98 se tam neobjevily, cehoz jsem si v seznamu nevsiml. Tak ty se
musi opingat rucne.

A jeste maly doplnek, pod linuxem se musi zadat ping -b
broadcast_adresa.

Zdravi.