Sdileni internetoveho pripojeni

Karel Herink ramsoft at volny.cz
Thu Jun 15 21:27:50 CEST 2000

Nemate nekdo zkusenosti se sdilenim internetoveho pripojeni ve windows 98
druhe vydani ?
Pruvodce pripojeni zjsem spustil a prosel ale stale to nefunguje ...
Mohl by mi nekdo poslat konkretni nastaveni (cisla IP a jine) protokolu
TCP/IP na sdilenem pocitaci a na stanici(staci jedna). Nevim jake cisla se
maji shodovat (brana, maska,DNS,SOCKS ....)
Budu mod rad kdy mi treba nekdo posle na muj mail ramsoft at volny.cz treba i
obrazky nastaveni techto protokolu skonkretnimi (fungujicimi) hodnotami.
Neokazujte mne na stranky Micosoftu. Uz sem tam byl a moc mi to
nepomohlo.....