IMAP klient

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Thu Jun 22 15:04:51 CEST 2000

Dobry den

Mam nasledujici problem. Hodlame zavest postu pro studenty na bazi
protokolu IMAP. K tomu potrebuju vhodneho klienta pro platformu Win32. A
to j eprave potiz.

Takze otazka zni. Existuje klient IMAP ktery by splnoval nasledujici:

- mozna sprava pro velky pocet uzivateku migrujicich mezi velkym poctem
pocitacu(cca 13000 useru na cca 500 pocitacu) - konfigurace x TXT v
homech nebo tak
- spravna prace s maily v cestine (podpora ISO8859-2)
- pokud mozno lokalizovany do cestiny, nebo je mozne lokalizaci zaridit
a provest (i za penize)

Z klientu, ktere jsem dosud nasel jich bohuzel vetsina temto pozadavkum
nevyhovuje, takze reseni, ktere mi nevyhovuji jsou cca nasledujici:

Outlook Exp i 97
Netscape Messanger (ten by mozna s jistymi obtizemi sel pouzit)
The Bat!
Mulberry (toto byla predpokladana moznost, ale nakonec se ukazalo, ze
firma co jej vyviji neni schopna splnit pozadavky, presto ze to
slibovali).
Calypso3
Eudora
PC Pine (predpoklada s epouziti pro DOS, ale pro Windows nemuzu, kdyz
seberu uzivatelum Pegasus tak z PC Pine se opupinkuji)
PegasusMail

Zkousel jsem jeste dalsi, na ktere si ted nejsem schopen vzpomenout.

Nema nekdo dalsi napad?

DIky

Honza

--