IMAP klient

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Thu Jun 22 15:05:32 CEST 2000

Ve stredne velke siti (cca 50 pocitacu) pouzivame Outlook Express 5
v kombinaci s Windows 98 a roaming profiles (server = Linux se Sambou),
je to to nejlepsi co jsem byl schopny sehnat. Problem je ze se ten
Outlook Express 5 musi poradne nastavit, ale pak uz to jde.

Leos Bitto

Jan Havlicek (havlicek at vse.cz) wrote:
: Dobry den
:
: Mam nasledujici problem. Hodlame zavest postu pro studenty na bazi
: protokolu IMAP. K tomu potrebuju vhodneho klienta pro platformu Win32. A
: to j eprave potiz.
:
: Takze otazka zni. Existuje klient IMAP ktery by splnoval nasledujici:
:
: - mozna sprava pro velky pocet uzivateku migrujicich mezi velkym poctem
: pocitacu(cca 13000 useru na cca 500 pocitacu) - konfigurace x TXT v
: homech nebo tak
: - spravna prace s maily v cestine (podpora ISO8859-2)
: - pokud mozno lokalizovany do cestiny, nebo je mozne lokalizaci zaridit
: a provest (i za penize)
:
: Z klientu, ktere jsem dosud nasel jich bohuzel vetsina temto pozadavkum
: nevyhovuje, takze reseni, ktere mi nevyhovuji jsou cca nasledujici:
:
: Outlook Exp i 97
: Netscape Messanger (ten by mozna s jistymi obtizemi sel pouzit)
: The Bat!
: Mulberry (toto byla predpokladana moznost, ale nakonec se ukazalo, ze
: firma co jej vyviji neni schopna splnit pozadavky, presto ze to
: slibovali).
: Calypso3
: Eudora
: PC Pine (predpoklada s epouziti pro DOS, ale pro Windows nemuzu, kdyz
: seberu uzivatelum Pegasus tak z PC Pine se opupinkuji)
: PegasusMail
:
:
: Zkousel jsem jeste dalsi, na ktere si ted nejsem schopen vzpomenout.
:
: Nema nekdo dalsi napad?
:
: DIky
:
: Honza
:
:
: --
:  Jan Havlicek              _      \  |   _     \  /
:  Vysoka Skola Ekonomicka  |-|   _\_| |__|_|__O__||__B<
:  University of Economy    |-|---| +++     __________|)
:  E-mail HAVLICEK at VSE.CZ |=|_|___|___________________|==|
: </PRE>