je nutne www.?

Jan "Yenya" Kasprzak kas at fi.muni.cz
Fri Mar 10 10:26:39 CET 2000

Petr.Novotny at antek.cz (Petr Novotny) napsal:
: V dost novych RFC o DNS se mluvi o tom, ze by pribylo nejake
: zobecneni MX (proc ma zrovna e-mail vyjimku?) asi v tom smyslu,
: ze by se klient ptal "chci zaznam pro antek.cz a HTTP" ci "chci
: zaznam pro antek.cz a FTP".
:
: Znamena to ovsem obmenit velkou cast DNS demonu i resolveru, a
: prepsat programy tak, aby to fungovalo.

	Ja mam pocit, ze neco takoveho (WKS zaznam) uz je v DNS
dost dlouho. Neni to sice presne ono, ale ...

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //