I2000

Hanus Adler had at articon.cz
Tue Mar 14 13:55:48 CET 2000

On Tue, 14 Mar 2000 08:51:10 +0100, Jiri Martinek <J.Martinek at sh.cvut.cz> wrote:
>Situace je slozitejsi. Pokud je provider nekdo jiny nez WorldOnLine a
>poskytovatel je v jinem UTO, pak se tarifikuje pripojeni jako mezimesto.
>Pokud je v jinem meste, ale stejnem UTO, pak je to tarifem I2000. Pokud je
>provider WorldOnLine (mozna uz i nekdo jiny), potom z cele republiky plati
>I2000 (dostali pridelene narodni cislo, to zacina 0971). Nechci jim delat
>reklamu (myslim, ze ji nepotrebujou), ale s pripojenim mam maximalni
>spokojenost.

mno, mozna maji dobry tarif, ale neposkytuji ani tak zakladni
internetovou sluzbu jako Usenet News (prestoze mi uz pred pul rokem
slibili, ze to zacnou delat). Naposledy jsem se ptal pred tydnem...

proste jsou neschopny.

S pozdravem

Hanus Adler

--
"The day Microsoft will make something that doesn't suck is probably the
 day they'll start making vacuum cleaners."