I2000

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Mar 14 14:55:47 CET 2000

Hanus Adler (had at articon.cz) wrote:
: On Tue, 14 Mar 2000 08:51:10 +0100, Jiri Martinek <J.Martinek at sh.cvut.cz> wrote:
: >Situace je slozitejsi. Pokud je provider nekdo jiny nez WorldOnLine a
: >poskytovatel je v jinem UTO, pak se tarifikuje pripojeni jako mezimesto.
: >Pokud je v jinem meste, ale stejnem UTO, pak je to tarifem I2000. Pokud je
: >provider WorldOnLine (mozna uz i nekdo jiny), potom z cele republiky plati
: >I2000 (dostali pridelene narodni cislo, to zacina 0971). Nechci jim delat
: >reklamu (myslim, ze ji nepotrebujou), ale s pripojenim mam maximalni
: >spokojenost.
:
: mno, mozna maji dobry tarif, ale neposkytuji ani tak zakladni
: internetovou sluzbu jako Usenet News (prestoze mi uz pred pul rokem
: slibili, ze to zacnou delat). Naposledy jsem se ptal pred tydnem...
:
: proste jsou neschopny.

Ja to vidim tak ze za tu cenu si clovek nesmi moc vyskakovat. Treba ja
jsem naprosto spokojeny - poskytuji mi solidni IP routing, a to je to
hlavni. Nastesti se pripojuji ve vychodnich cechach, kde meli vzdycky
slusnou sit. Pokud se nekdo pripojuje na Morave a musi pouzivat jejich
pretizenou linku Praha-Brno, je na tom podstatne hure.

Leos Bitto