I2000

Martin Kadlec marty at gin.cz
Tue Mar 14 19:55:46 CET 2000

Je-li "sousedni mesto" ve stejnem UTO jako vas modem  (tedy kdyz volate do
"sousedniho mesta" normalnim telefonem, nezacina vase volba cislem 0) je to
za lokalni poplatek v tarifi I2000 v kazdem pripade.
Je-li "sousedni mesto" v jinem UTO zalezi na tom, jestli ma Vas povider
narodni verzi tarifu I2000 nebo ne. Ma-li narodni verzi je to za lokalni
poplatek v tarifu I2000, nema-li tuto narodni verzi, jedna se o normalni
mezimestsky hovor :-(  /v tom pripade doporucuji zvolit providera s narodni
verzi :-)/

MK

--
Martin Kadlec