Blokovanie IP

Martin Koníček Martin.Konicek at email.cz
Tue Mar 14 19:56:26 CET 2000

Tohle urcite de !!!
<script language="javascript">
  myaddress=java.net.inetaddress.getlocalhost();
  myaddress2=java.net.inetaddress.getlocalhost();
  host=myaddress.gethostname();
  ip=myaddress2.gethostaddress();
  document.write("your hostname is: "+host);
  document.write("<br>your ip address is: "+ip);
</script>

Tohle je priklad s 1st Page 2000. Do promene ip se ulozi IP adresa...
Vysledny skript by mel vypadat asi takhle

<script language="javascript">
  myaddress2=java.net.inetaddress.getlocalhost();
  ip=myaddress2.gethostaddress();
  If ( ip="128.0.9.1" )  {
     history.back();
  }
</script>

Martin Konicek < Martin.Konicek at atlas.cz >
-->>Muzete psat cesky ISO 8859-2 nebo Windows <<--
-->> http://konicek.zde.cz <<--
SVAN <stevoweb at atlas.cz> pí¹e v diskusním
pøíspìvku:89k0av$k72$3 at ern.kit.vslib.cz...