I2000

Marek Antoš marek at antos.cz
Tue Mar 14 20:04:10 CET 2000

Dobry den,

> Je-li "sousedni mesto" v jinem UTO zalezi na tom, jestli ma Vas povider
> narodni verzi tarifu I2000 nebo ne. Ma-li narodni verzi je to za lokalni

to neni uplne presne, protoze tarif Internet 2000 prekracuje hranice UTO a
pracuje s tzv. atrakcnimi obvod HOST ustreden. Jeden tenhle obvod tvori vzdy
zhruba 2 UTO, coz znamena, ze i kdyz je uzel ve vedlejsim UTO, muze byt
hovor zpoplatnovat tarifem I2000 (i v lokalni verzi), pokud jsou pod stejnou
HOST ustrednou.

Je to trochu zamotane, ale empiricke reseni je primitivni: zkuste vytocit
prislusne cislo bez predvolby mezimesta (tedy jen ono cislo ve tvaru 097 x
yyy 11). Pokud se na druhe strane ozve modem, je vse v poradku a pouzivate
tarif Internet 2000. Pokud se neozve, dany poskytovatel v danem miste
nefunguje a musite vytacet s mezimestskou predvolbou. Volani je pak v uplne
beznem mezimestskem tarifu.

Marek Antos