I2000

ROPAK Plzen ropak at ropak.cz
Tue Mar 14 20:55:46 CET 2000

Ales Filip wrote:
> Jakym zpusobem se mi bude tarifikovat volani na I2000, kdyz je provider
> v sousednim meste ? Jako I2000, nebo jako mezimesto ?

Po precteni cele rady odpovedi bych si dovolil doplnit jeste
tu spravnou :-)

Cele se to da shrnout velmi strucne:
I'2000 bud' proste funguje (za zminene I'2000 penize) nebo
nefunguje vubec. Cela diskuse o mistnich a mezimestskych tarifech
je scestna.
Cislo I'2000 nikdy 'nezabere' s zadnou UTO predvolbou (vzdy to
skonci 'halali' odkazovacim tonem o neexistujicim cisle).

Vemte takovou tu vec se sluchatkem a vytocte cislo I'2000 onoho
providera. Mohou nastat jen a pouze 3 pripady :

1) Cislo je ve tvaru 0971 2.. ... a piskne modem (nebo obsazeno)
Narodni verze I'2000, funguje vzdy a vsude (i v Hornej Dolnej),
ale houby vite, kam ve skutecnosti volate (a muze vam to byt fuk).
Plati se penize I'2000.

2) Cislo je ve tvaru 0971 1.. ... a piskne modem (nebo obsazeno)
Lokalni verze I'2000, skutecny pristupovy bod providera je (nekudy)
dosazitelny (bud' je primo v danem UTO nebo v tzv.atrakcnim obvodu
okresniho hostu - nelekejte se, to je 'hantyrka Telecomu').
Opet je fuk, kde je doopravdy, proste to funguje a plati se I'2000.

3) Cislo je ve tvaru 0971 1.. ... a je 'halali'
Lokalni verze I'2000 a skutecny pristupovy bod neni nikde z tohoto
UTO primo dostupny. Nepomuze ani svecena voda, natoz nejaka UTO
predvolba (za zadne, natoz ceskotelecomunikacni mezimeststkotarifni
penize). Nutno vyuzit sluzeb providera s narodni verzi I'2000.

Howgh :-))

--
ing. Jan Vyskoc   ropak at ropak.cz         http://www.ropak.cz
ROPAK v.o.s. - Rychle opravy pocitacu a kancelarske techniky