I2000

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Mar 14 21:55:46 CET 2000

Leos Bitto (bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz) wrote:
:
: Ja to vidim tak ze za tu cenu si clovek nesmi moc vyskakovat. Treba ja
: jsem naprosto spokojeny - poskytuji mi solidni IP routing, a to je to
: hlavni. Nastesti se pripojuji ve vychodnich cechach, kde meli vzdycky
: slusnou sit. Pokud se nekdo pripojuje na Morave a musi pouzivat jejich
: pretizenou linku Praha-Brno, je na tom podstatne hure.

Prave bylo empiricky vyzkouseno ze Contactel ma spoj Praha-Brno rychly
dostatecne. Takze az nekomu z Moravy nepujde poradne surfovat pres
Worldonline, zkuste Contactel a uvidite ten rozdil.

Leos Bitto