I2000

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Mar 14 21:56:20 CET 2000

=?iso-8859-2?Q?Marek_Anto=B9?= (marek at antos.cz) wrote:
: Dobry den,
:
: > Je-li "sousedni mesto" v jinem UTO zalezi na tom, jestli ma Vas povider
: > narodni verzi tarifu I2000 nebo ne. Ma-li narodni verzi je to za lokalni
:
: to neni uplne presne, protoze tarif Internet 2000 prekracuje hranice UTO a
: pracuje s tzv. atrakcnimi obvod HOST ustreden. Jeden tenhle obvod tvori vzdy
: zhruba 2 UTO, coz znamena, ze i kdyz je uzel ve vedlejsim UTO, muze byt
: hovor zpoplatnovat tarifem I2000 (i v lokalni verzi), pokud jsou pod stejnou
: HOST ustrednou.

Pravda, pravda. Nazorny priklad: ja bydlim ve Dvore Kralove, v nasem UTO 0437
VOLny neni. Zato je v Trutnove, UTO 049, ktery je o 20 km vedle. Kdyz zavolam
na cislo VOLny I2000, dovolam se (za penize I2000, tj. za levno) do Trutnova.
A to presto ze VOLny, jak vsichni vime, nema (zatim?) narodni verzi tarifu
I2000.

Mimochodem, kdyz zavolam na (narodni) cislo I2000 Worldonline, dovolam se do
Pardubic, prestoze v nasem meste prokazatelne jsou modemy Czcomu. :)

Leos Bitto