Dotaz E-mail - SMS

Roman Skornak rewe at volny.cz
Sun Mar 19 16:26:05 CET 2000

Zdravim,
chtel jsem se zeptat jak je presne omezeno posilani e-mailu na mob.
telefony.
Jedna se mi predevsim o to kolik zprav a na kolik telefonu je max.
pripustnych v nejakem casovem intervalu. Vim napr. ze pres HTTP rozhrani tam
je nejaka prodleva mezi zpravami 2 min nebo jak., ale me spis zajima kdyz
napriklad poslu jednou denne e-mail na max 200 klientu, jestli to odejde v
poradku, nebo mi to nekde nejaka brana nepropusti. Nasel jsem nejaky
programek na zpravy se jmenem SMS Reminder, ten umi posilat SMSky na mobily,
a nevypada ze by byl nejak omezenej. Ale jeho nevyhoda je v tom ze pri
posilani na vic klientu se musi zprava poslat pokazde zvlast(neumi seznamy).
Umi to nejaky programek ? Lze to vubec takhle delat z e-mail klienta, nebo
me fakticky nejake brany blokovat budou ?

                                Dik za kazdou radu
                                                            Roman