Dotaz E-mail - SMS

JoLa jo.la at seznam.cz
Sun Mar 19 19:38:19 CET 2000

Ahojte,

> Zdravim,
> chtel jsem se zeptat jak je presne omezeno posilani e-mailu na mob.
> telefony.

No ja si myslim, ze posilani e-mailu na mobily neni nijak omezeno. Proste je to
e-mail a tech muzu poslat kolik chci. Problem muze byt u Paegasu, ktery nektere
domeny blokuje a e-maily z nich nepusti pres SMS branu  :o(mrchy)

> Jedna se mi predevsim o to kolik zprav a na kolik telefonu je max.
> pripustnych v nejakem casovem intervalu. Vim napr. ze pres HTTP rozhrani tam
> je nejaka prodleva mezi zpravami 2 min nebo jak.

To ale neni poslani klasickeho e-mailu, ale SMS pres WWW rozhrani. To je
omezeno, ikdyz nevim proc. E-mailova adresa se zadava jenom pro to, aby mohlo
prijit potvrzeni o doruceni SMSky.

> , ale me spis zajima kdyz
> napriklad poslu jednou denne e-mail na max 200 klientu, jestli to odejde v
> poradku, nebo mi to nekde nejaka brana nepropusti.

Nemel by to byt problem. Jeste jsem to nezkousel, ale bacha, pokud to bude moc
casto, tak se muze Paegas nastvat a bloknout domenu, ze ktere to posilate, coz
by v pripade VOLNY.CZ byl peknej prusvih, ale snad by si to nedovolili. No, ale
clovek nikdy nevi....  Z podobneho duvodu blokuji treba domenu RADARY.CZ. Pry
dochazelo "k obtezovani zakazniku Paegasu". No a taky jim to zahlcovalo SMS
branu.

> Lze to vubec takhle delat z e-mail klienta, nebo
> me fakticky nejake brany blokovat budou ?

Nemely by to byt nicim blokovano.

Ahoj
JoLa
- Vsechno spatne, zpatky na stromy ! -