MP3 player

Michal Illich illich at empyreum.cz
Mon Mar 20 22:56:49 CET 2000

> Poredte, prosim, neznalkovi nejakej MP3 prehravac, ale ne WinAmp. Ten mi sezere
> strasne moc pameti (P100, 48 MB), kdyz poustim jine aplikace, ty strasne vaznou
> a "preskakuje deska". Takze neco maleho, co nemusi mit ekvalizery,
> programovatelne playlisty, bude umet random a repeat a hlavne to bude nenarocne.

	Me prave ted hraje mpg123.

	Umi presne to, co potrebujete, je jednoduchy (proste napisete "mpg123 *",
pripadne "mpg123 -z *", pokud chcete skladby zamichat, a je to) a vykonny
(mimojine, jak nazev napovida, zvladne layers 1,2,3).

	Co se tyce pouziti pameti, ted ma u me 1.5MB, ale myslim, ze kdyz ho k tomu
system donuti, tak se podstatne smrskne (0.5MB) a prave mi pouziva 3% cpu.

	Pro jake systemy se distribuuji binaries nevim, ale je open source.

Michal Illich