Altavista nevyhledava na MujWebu.cz

Martin Drtina razzi at post.cz
Mon Mar 20 23:26:10 CET 2000

Webovou prezentaci mam umistenu na vicero serverech a vsechny jsem registroval ve vyhledavaci (AltaViste). Bohuzel u serveru MujWeb AltaVista nenajde ani "ò" :( Puvodne jsem to pricital chybe syntaxe HTML kodu, ale tato obava se ukazala jako neopodstatnena; zrcadla tech samych stranek umistenych na jinych serverech (Volny, jinak, atd.) AltaVista najde bez problemu. Ze by tedy zakopany pes byl nekde v systemove politice MehoWebu, ktera nepovoluje robotum prohledavat stranky?
Jake s tim mate vy zkusenosti?
M.D.

--
  Martin Drtina, Radio OK - 93.9 FM