MP3 player

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Tue Mar 21 09:21:33 CET 2000

Ale P-100 ma uz vykonnostni problemy u modernejsich prehravacu, kde kaslou
na optimalizaci pro rychlost. Tam nepomuze ani ACM kodek pro mediaplayer.

Jiste reseni by bylo pouzit DOSovsky MPXplay, ten jede i na 486-66 (pod
DOSem), ale umi jet i z woken v textove obrazovce. Ma dokonce i spektralni
analyzu, ale je mozne jej provozovat i v silent modu, ktery zere jeste
mene.

Ja ho pouzivam na bootovaci diskete, kde z nej bootnu PC a un mi z CD
prehraje co tam najde, nebo si pres menu (predtim) vyberu co za playlist ma
hrat.

             Jaroslav Lukesh

Odesílatel: Jiří Kuchta <Kuchta at dean.fee.vutbr.cz>