MP3 player

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Mar 21 10:26:13 CET 2000

Jaroslav Lukesh (lukesh at seznam.cz) wrote:
: Ale P-100 ma uz vykonnostni problemy u modernejsich prehravacu, kde kaslou
: na optimalizaci pro rychlost. Tam nepomuze ani ACM kodek pro mediaplayer.
:
: Jiste reseni by bylo pouzit DOSovsky MPXplay, ten jede i na 486-66 (pod
: DOSem), ale umi jet i z woken v textove obrazovce. Ma dokonce i spektralni
: analyzu, ale je mozne jej provozovat i v silent modu, ktery zere jeste
: mene.
:
: Ja ho pouzivam na bootovaci diskete, kde z nej bootnu PC a un mi z CD
: prehraje co tam najde, nebo si pres menu (predtim) vyberu co za playlist
: ma hrat.

To je pekne. Kde se ten MPXplay da sehnat?

Leos Bitto