mp3

Jaroslav Lukesh lukesh at seznam.cz
Tue Mar 21 13:55:46 CET 2000

A co takhle teprve server se 150GB polem plnych MP3 jednoho US radia pro
automaticke vysilani na

382.273.517.257

Tam uz jste byli?

Uz by to mohlo skoncit.

127.0.0.1 je adresa ftp serveru (pokud ho tam mate) na vasem vlastnim
pocitaci. 1.1.1.1 ukazuje nikam. A adresa, kteroiu jsem uvedl ja, vubec
nikdy neexistovala a ani existovat nebude. Proc? Snad nekdy jindy.

J. Lukesh