MP3 player

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Tue Mar 21 23:56:14 CET 2000

Vladimir Busek (busek at fnplzen.cz) wrote:
: Leos Bitto wrote:
: >
: > Jaroslav Lukesh (lukesh at seznam.cz) wrote:
: > : Ale P-100 ma uz vykonnostni problemy u modernejsich prehravacu, kde kaslou
: > : na optimalizaci pro rychlost. Tam nepomuze ani ACM kodek pro mediaplayer.
: > :
: > : Jiste reseni by bylo pouzit DOSovsky MPXplay, ten jede i na 486-66 (pod
: > : DOSem), ale umi jet i z woken v textove obrazovce. Ma dokonce i spektralni
: > : analyzu, ale je mozne jej provozovat i v silent modu, ktery zere jeste
: > : mene.
: > :
: > : Ja ho pouzivam na bootovaci diskete, kde z nej bootnu PC a un mi z CD
: > : prehraje co tam najde, nebo si pres menu (predtim) vyberu co za playlist
: > : ma hrat.
: >
: > To je pekne. Kde se ten MPXplay da sehnat?
:
: Pane Bitto, od vas bych takovouhle otazku necekal :-)

A proc?

: http://members.tripod.com/~padara/Mpxplay.zip

Hmm, tak take bohuzel:
Minimum system requirements for Mpxplay:
CPU: Intel 80486 or compatible with 66mhz frequency for MP2 and
80mhz frequency for MP3 files (recommended:100mhz).

Mam totiz doma Intel 486DX2/66 a nenasel jsem jeste zadny MP3 prehravac ktery
by stihal prehravat plnou rychlosti. :(

: Nebo na http://www.opus.co.tt/dave/index.htm je seznam ruzneho sw.
: Mimo jine i mp3 prehravacu:
: http://www.nullsoft.com/download/dosamp08.zip -- dosamp

Ten jsem zkousel uz davno a nejen ze byl pomaly, ale dokonce i odmital
prehravat nektere mp3ky ktere jsem jinde prehraval bez problemu. :(

: http://www.damp-mp3.co.uk/damp.zip -- damp

Vyzkousim, uvidim. Ale uz se vzdavam nadeje ze by mi na 486DX2/66 neco
bylo schopne MP3ky prehravat v plne kvalite. :(

Leos Bitto