Mnozstvi prenesenych dat

Roman Kolbábek rkolbabek at volny.cz
Wed Mar 22 08:26:15 CET 2000

Zdravim a preji pekny den.

Mam tento pidi problem...
Chci do prace dotahnout bezdratem Internet od VOLNEHO. Nabizi (mimo jine)
rychlost 64kb/s za 5250,-Kc mesicne a 128kb/s za 7350,-Kc. Je v tom ale
drobny hacek. U pomalejsiho spojeni se nesmi za mesic prenest vic jak 1GB
dat a u rychlejsiho 1,5GB, jinak se plati penale (400,-Kc za kazdych dalsich
100MB). A v tom si nejsem jisty.

V soucasne dobe jsme pripojeni pres ISDN rychlosti 64kb/s asi 2,5 hod denne
(mimo sobot a nedeli). Spocital jsem, ze pri teto rychlosti se da prenest
asi 29MB/hod. A pokud bych celych 2,5 hod jen tahal soubory (coz samozrejme
nedelame), bylo by to prave asi 1,5GB/mesic a mel bych se do toho vejit.

A ted ten dotaz:

1. Mam ten vypocet dobre ? (tech 29MB/hod se mi nechce verit)

2. Nevite nekdo o nejake tabulce, kolik se pri pouzivani Inetu asi tak da za
hodinu prenest pri ruzne rychlosti (treba maximalne a bezny prumer) ? Nebo
praktickou zkusenost ?

3. Ma nekdo s timto pripojenim od jmenovaneho providera zkusenost (nejlepe v
Brne) ? Neni to cele blbost ?

Dik za odpoved

--
Kolbis