Mnozstvi prenesenych dat

Tomas Vasek xvasek at fi.muni.cz
Wed Mar 22 09:26:18 CET 2000

> V soucasne dobe jsme pripojeni pres ISDN rychlosti 64kb/s asi 2,5 hod denne
> (mimo sobot a nedeli). Spocital jsem, ze pri teto rychlosti se da prenest
> asi 29MB/hod. A pokud bych celych 2,5 hod jen tahal soubory (coz samozrejme
> nedelame), bylo by to prave asi 1,5GB/mesic a mel bych se do toho vejit.
>
> A ted ten dotaz:
>
> 1. Mam ten vypocet dobre ? (tech 29MB/hod se mi nechce verit)

Jo, s tim bych docela souhlasil......

> 2. Nevite nekdo o nejake tabulce, kolik se pri pouzivani Inetu asi tak da za
> hodinu prenest pri ruzne rychlosti (treba maximalne a bezny prumer) ? Nebo
> praktickou zkusenost ?

Ja myslim ze to zalezi na _skutecne_ propustnosti te linky, to se asi
neda
jen tak odhadnout.

> 3. Ma nekdo s timto pripojenim od jmenovaneho providera zkusenost (nejlepe v
> Brne) ? Neni to cele blbost ?

Zkusenosti nemam vubec zadne, ale podle me to blbost je. Je to totiz
drahe.
CESNET nabizi  CESNET Wireless START (sdílený přístup 64 Kbps) za
2500,--
bez DPH. O nejakem limitu zde neni ani slovo. Blizsi informace na www:

http://www.cesnet.cz/pwire.asp

a ceny na

http://www.cesnet.cz/swire.asp

Ne, nejsem od CESNETU a ani mi neplati, ale jejich nabidku proste
povazuji
za SUPER.

S pozdravem

Tomas Vasek