cena preneseneho GB

Michal Illich illich at empyreum.cz
Sat Mar 25 19:26:29 CET 2000

> Celkem jednoduse. Staci zajit na domovskou stranku poskytovatele site. treba
> www.nix.cz

	Prolezl jsem to tam prakticky cele a informaci o tom, kolik stoji providera
poslani GB do zahranici jsem tam nenasel. Navic NIX je urcen pro peering
uvnitr ceske republiky, takze ani nepredpokladam, ze by to tam bylo. Linku do
zahranici si stejne resi kazdy provider vetsinou sam.

> Pokud nevite jaka stranka je zkuste si to zjistit pomoci prikazu tracert.

	Tuto vetu jsem nepochopil a ani nevim, jak by mi tracert mohl pomoct.

	Zrejme doslo k nejakemu nepochopeni...
	Odpovi mi nekdo zkusenejsi a veci znaly?