cena preneseneho GB

Leos Bitto bitto at atrey.karlin.mff.cuni.cz
Sat Mar 25 21:56:29 CET 2000

Michal Illich (illich at empyreum.cz) wrote:
:
: 	Pred tydnem nebo dvema kdosi na Lupe tvrdil, ze:
:
: "providera stoji preneseni 1 GB po ceske republice 10 Kc, a do zahranici 700
: Kc"
:
: 	tech 700,- mi prijde ukrutne moc, vzdyt takovy fulltextovy search, ktery by
: indexoval zahranici, by klidne prokomunikoval milion a pul mesicne! - vzhledem
: k tomu, ze pripojeni serveru na GTS stoji 10000 a prenos je neomezeny, tak mi
: vyse uvedene prijde jako nesmysl
:
: 	nevite jaka je realita (skutecna cena) nebo kde tuto informaci zjistit?

Ja si to vysvetluji tak, ze pronajem prenosovych linek atd. neco stoji. Po CR
je to levnejsi nez do zahranici. Kdosi si dal tu praci a nejak vypocital cenu.
Bez toho abychom vedeli co vse je do te ceny zahrnuto je ta informace naprosto
k nicemu. A ad fulltextovy search: ten muze klidne behat v noci, kdy jsou
linky nevytizene, a platit se za ne stejne musi.

Leos Bitto