hra Strileni... ---> soukromi na inetu

Petr Lázňovský lazna at volny.cz
Sat Mar 25 23:26:33 CET 2000

vyuzil bych situace, a zeptal se, jelikoz pripravuji stranky
pojednavajici o soukromi na inetu, jestli by mi mohl nekdo z pritomnych
informovanych priblizit vyse zminenou problematiku.
Konkretne bych chtel vedet: co vsechno se obycejne zapisuje do logu u
providera, jak dlouho se to archivuje, kdo vsechno (krome organu cinnych
v trestnim rizeni, nebo jak se to jmenuje) k tomu ma pristup, jestli
existuje na netu server, ktery dokaze zmenit ip adresu surfera, a jestli
tuto oblast nejak osetruji zakony (nase pravdepodobne jeste ne, ale
napr. v cizine). Dekuji za vycerpavajici informace.

      V dokonale ucte Petr Laznovsky

PS: pokud by nekdo mel obavy o navodnost takovychto informaci, tak na
mou soukromou adresu   lazna at volny.cz

         Predem velmi dekuji