hra Strileni...

Bohumil Michal michal at fee.vutbr.cz
Tue Mar 28 11:09:37 CEST 2000

Vojta wrote:

> Ovsem ja jsem v teto konferenci nic nezakoneho neprovedl. Jestli je
> zjistovani adres nezakonych programu trestne, tak to uz to hodne blby...

Samo o sobe asi (mozna) ne. Ovsem posktynuti odpovedi umoznujici to
ziskat uz asi ano, nasledne stazeni mozna taky - rozhodne muze byt
duvodem ke zjistovani ze strany policie.

> Mozna zverejneni meho IP by se dalo povazovat jako poruseni ochrany osobnich
> dat, takze tady bych mohl spise zalovat na pana Buska ja. A v nejhorsim
> pripade je tady worldonline, ktery ma urcite maximalni konkurenci...

Nikdo zadne zverejneni nenabizi, jen zde bylo upozorneni, ze dial-up
pripojeni je dohledatelne (u kterehokoliv poskytovatele - worldonline
taky). Nejen ze to je v logu, ale i v databazi, aby se kazdy mohl
podivat, kdy a jak dlouho byl pripojeny. A dost pochybuji, zeš by
kterykoliv provider odmitl policii takovou informaci poskytnout, kdyz o
ni bude pozadan v souvislosti s podezrenim ze spachani trestneho cinu na
zaklade rozhodnuti soudu. Zvlast, kdyz jde o rasismus, pedofilii nebo
podobne svinstvo.

Skoro se divim, ze sem nejaky agent tu hru nenabidl a zajemce pak
nezacala policie vysetrovat - viz Patrick Naughton -
http://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id=991213777

Bohumil Michal
e-mail: mailto:michal at fee.vutbr.cz
WWW: http://www.fee.vutbr.cz/~michal