hra Strileni...

Vladimir Busek busek at fnplzen.cz
Tue Mar 28 11:38:24 CEST 2000

Vojta wrote:

> Ovsem ja jsem v teto konferenci nic nezakoneho neprovedl. Jestli je
> zjistovani adres nezakonych programu trestne, tak to uz to hodne blby...

Ja jsem se vas snazil pouze upozornit, ze zde existuje xenofobie
ohledne rasizmu a policie by si mohla zacit snazit delat body na tom,
ze zacne chytat lidi, kteri si to budou stahovat. Kdyz by tady nekdo
tu adresu zverejnil, neni zase takovy problem zjistit, kde ten pc lezi
a domluvit se s jeho pripojitelem na sledovani logu (pro policii). Pak
byste mozna mohl mit nejake problemy (mozna -- nejsem pravnik).

> Mozna zverejneni meho IP by se dalo povazovat jako poruseni ochrany osobnich
> dat, takze tady bych mohl spise zalovat na pana Buska ja. A v nejhorsim

Ale notak! Tuto informaci jste nam poskytl sam -- podivejte se prosim
do hlavicky vasich mailu. Je to prece verejna informace... A ze
nevite, co pocitat vsechno posila? Zacnete byt paranoidni, pripojujte
se kazdou chvili od jinud (z kavaren), pouzivejte sifrovani a
podepisovani. :-)

> pripade je tady worldonline, ktery ma urcite maximalni konkurenci...
> S pozdravem
> Vojta

Me je celkem jedno, co delate, pokud mne tim neomezujete. Jen jsem se
vas snazil upozornit, ze s minimem usili lze o vas ziskat nejake
informace. Co potom teprve ti, co se na to specializuji a maji to jako
napln sve prace?