hra Strileni...

Bohumil Chalupa bochal at met.mff.cuni.cz
Tue Mar 28 13:22:54 CEST 2000

> Samo o sobe asi (mozna) ne. Ovsem posktynuti odpovedi umoznujici to
> ziskat uz asi ano, nasledne stazeni mozna taky - rozhodne muze byt
> duvodem ke zjistovani ze strany policie.

Takze Politicky Korektni a Zakonne je dnes - jako drive -
program odsoudit, aniz bychom ho videli. Trochu mi to pripomina
Ztroskotance a samozvance. Zaplatpambu, ze se nasel nekdo, kdo
vydal Mein Kampf. Jen at si probuh nikdo nemysli, ze bych snad
sympatisoval s fasisty, to ani nahodou. Ale absolvoval jsem skolu
v rezimu, kdy nam ve skole rekli 'To a to je spatne', ale videt
nebo cist jsme to nesmeli, ze. Dnes se (byvali?) zlocinci valecni
i jini zivi tim, ze vydavaji pameti a lide to masove nakupuji,
a tim tyto zivly financne podporuji.  Stazenim a vyzkousenim
"jednoducheho strileciho programku", ktery se provinil tim, ze ma
spatnou motivaci, nikoho nepodporuji. Jen si mohu udelat _svuj_
obrazek a moralni i technicke urovni autora (a nikoli obrazek
podle prislusneho cinovnika z politbyra ci podle nektereho redaktora
RP, Blesku ci jakekoli jine tiskoviny ci media).
Jine, mnohem brutalnejsi programy jsou legalni a prodavaji se za penize,
zivi sve autory. Musi v nich ale vystupovat hodny, pokud mozno cernossky
policista a byt na te spravne strane zakona. :-)

Ach jo, kam to ten svet speje.

> Skoro se divim, ze sem nejaky agent tu hru nenabidl a zajemce pak
> nezacala policie vysetrovat - viz Patrick Naughton -
> http://svet.namodro.cz/go/r-art.asp?id=991213777

Je _zajem_ o tuto hru opravdu take protizakonny? Jeji stazeni?
Nebo jen jeji nabizeni? To posledni bych jeste pochopil.
Ale asi zase jen jeji _aktivni_ nabizeni. Tj. pokud by mi na muj
i verejne projeveny zajem nekdo soukrome odpovedel (a tedy nenabizel
nikomu, kdo zajem nema), nemelo by to IMHO vadit.

Ja vim, skutecnost je asi jina. Ale tohle si myslim: Takovehle hloupe
utajovani fasistum, neonacistum ani rasistum v nicem nezabrani. Jen
normalni lide se budou citit vice ponizovani hlidanim a fizlovanim,
"peci" statu a organu o "cistotu sve duse" :-).

S omluvou za asi off-topic

BoChal.