hra Strileni...

Zdenek Sindelar prcek at pinknet.cz
Tue Mar 28 14:08:46 CEST 2000

Pokud vim, tak se mocni tohoto sveta jeste ani neshodli na tom, zda
samotny odkaz smerujici na nelegalni obsah je take nelegalni
(ackoli by se to mnohym urcite VELMI libilo). Stejne tak na tom, zda je
nelegalni prohlizeni nelegalniho obsahu (pokud to neni vyslovne upraveno
nejakym zakonem).
Sireni teto hry mozna trestne muze byt, ale jestli stazeni, tim bych si
take nebyl uplne jisty.

> Takze Politicky Korektni a Zakonne je dnes - jako drive -
> program odsoudit, aniz bychom ho videli. Trochu mi to pripomina

Videl jsem ho a vyzkousel :)

> "jednoducheho strileciho programku", ktery se provinil tim, ze ma
> spatnou motivaci, nikoho nepodporuji. Jen si mohu udelat _svuj_

Ten programek je tak pitomej, ze to snad autor ani nemohl myslet vazne...
(tedy jako propagaci rasismu).

> S omluvou za asi off-topic
> BoChal.

K omluve se tez pripojuji :)

Zdenek Sindelar (Prcek)
E-mail: Zdenek.Sindelar at pinknet.cz
WWW:    http://projekt.pinknet.cz/                          Projekt PinkNET
Tel:    +420 603 220 110                                 ...on every screen