Provoz mikrovlny

Roman Kolbábek rkolbabek at volny.cz
Wed May 10 12:54:30 CEST 2000

Zdravim

> Jake mate zkusenosti s provozem mikrovlnneho spoje (treba 64 kb) pri
sdileni
> pasma ?

Mame v Brne spoj od VideoOnLine (www.volny.cz), predplaceno 64kb s prenosem
do 1GB za mesic a je to spica.

Ptal jsem se jak to provozuji (jeste nez jsme spoj poridili) a podle jejich
slov se jedna v principu o nesdilene pasmo. Sdileni pry zrusily pro velkou
nespokojenost zakazniku.

V praxi pry je na jeden uzel posazeno vzdy nekolik uzivatelu. Ti se deli o
3MB a teprve na brane se kazdy uzivatel orizne tak, jak ma zaplaceno a
pocita se kolik prenesl. Za branou je pater 100mb.

Zkousel jsem rychlost merit (prenos velkeho souboru) a opravdu to tech 64kb
udelalo.

Jeste doplnim. Teoreticky pokud by na stejnem segmentu byl treba soused, tak
bych s nim jel "bez omezeni" (rychlost se snizuje az na brane, stejne tak
pocet prenesenych dat se meri az na brane) To se muze hodit treba pro
vyreseni prenosu dat mezi filialkami. (Jak by se to libilo Volnemu nevim :)

Doufam, ze to nebude pochopeno jako reklama.

--
Kolbis