Provoz mikrovlny

Roman Kolbábek rkolbabek at volny.cz
Wed May 10 14:55:49 CEST 2000

> Mohu se zeptat, jak moc se Vam dari vycerpat limit 1 GB ?

Toho jsem se taky bal.
Takze pro 10PC pouzivajicich postu a z nich 6PC plnohodnotne pripojenych k
Internetu stahujeme asi 400-500MB mesicne.
Rychlost je s telefonem nesrovnatelne vyssi i pri soubezne praci asi tri
uzivatelu.

Vebove stranky mame ale umistene mimo (v Praze na serveru VOLNY - je to v
cene 20MB prostoru a neomezeny pocet virtualnich mailboxu + IP adresa)

--
Kolbis