'komercni' servery v akademicke sfere

Jan Satko satko at quanto.uniag.sk
Wed May 31 10:51:02 CEST 2000

> Dozvedel jsem se zajimavou vec, ktera me prilis nepotesila - je zakazano
> mit v 'akademicke casti' ceskeho Internetu server, na ktery ukazuje
> jmeno z casti 'neakademicke'. Nevim bohuzel, jestli se to tyka vsech
> skol, nebo jen (nekterych?) vysokych. Muze mi prosim nekdo, kdo o tom

Toto asi tazko.
Skor by som povedal ze v akademickej casti je zakazane prevadzkovat
komercny server. Je to preto cez Ceske vysoke skoly su pripojene cez
projekt ten155(ten34) a ten je vylucne pre akademicke a vyvojove ciele.
Cize ziadna komercia.

Regards,
--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2