'komercni' servery v akademicke sfere

Tomas Vasek xvasek at fi.muni.cz
Wed May 31 11:06:09 CEST 2000

Dobry den,

asi jste danou problematiku spatne pochopil. Nevim co si predstavujete
jako akademickou cast ceskeho Internetu, ale asi myslite TEN. Ma se to
zjednodusene takto. TEN (www.ten.cz) je akademicka sit s perfektni
konektivitou do zahranici. Peipojeni se k ni je mozne jen za urcitych
podminek - tipicky skolstvi. Jelikoz je TEN nadnarodni projekt, existuji
zde i jakasi omezujici pravidla. Jde o to zamezit komerci a zneuzivani
site urcene pro vedu a vzdelavani. IMHO Vas server muze na TENu
existovat, i s odkazem z jinych siti, jen je potreba se vyvarovat
komerce. Cili zadne reklamy, zadne nabidky skvelych vyrobku a sluzeb,
vse zdarma. Ale je to jen muj osobni nazor. Myslim ze na www.ten.cz Vam
urcite poradi s konkretnim dotazem.

S pozdravem

Tomas Vasek