'komercni' servery v akademicke sfere

Adam Hauner aha at pinknet.cz
Wed May 31 11:13:37 CEST 2000

On Wed, 31 May 2000, Jan Satko wrote:

> Skor by som povedal ze v akademickej casti je zakazane prevadzkovat
> komercny server. Je to preto cez Ceske vysoke skoly su pripojene cez
> projekt ten155(ten34) a ten je vylucne pre akademicke a vyvojove ciele.
> Cize ziadna komercia.

Jako laik bych doporucoval definovat spise naopak: to, co se na TEN34/155
smi. A to jsou vyhradne jen akademicke projekty. Vse ostatni, byt treba
nekomercni zalezitosti, maji smulu.

Opatreni s aliasy je ale dle meho nazoru ponekud pritazene
za vlasy. Muze spravce ftp.zcu.cz za to, ze si ja na nej udelam alias
ahacovoftpserver.tezkakomerce.cz? Nemuze... Muze spravce udelat neco proti
existenci tohoto jmena? Nemuze...

--
                                                Adam Hauner

-=[ AHA ]=[ aha at pinknet.cz ]=[ Koukni na http://www.slunecnice.cz ]=-