PING

Miroslav Petricek mpe at stavos.cz
Tue Nov 14 21:14:33 CET 2000

Jiri Mares wrote:

> zalezi na tom, jak mate proxy nastavene, tj. zda vam pusti ven icmp pakety.
> rekl bych ze standardne to nelze a jedina moznost je pinkat ze stroje, kde
> je proxy nainstalovano. ping v interni siti vam chodi?

Mam pocit, ze filtrovani ICMP ping paketu je poruseni nejakeho RFC
(nejsem ale schopen v tehle chvili citovat). I kdyz, pokud se jedna
o MS proxy, tak by me to ani tolik neprekvapilo.

--
/*
  Miroslav Petricek           mpe at stavos.cz
  Brno, Czech Rep.            ICQ: 56183467
  The instructions said: "Windows 2000 or better,"
          so I installed Linux.
*/