Poptavka pro fulltextu

Martin Koníček martin.konicek at atlas.cz
Fri Nov 17 16:00:43 CET 2000

Reseni je jednoduche. Staci vam jedna jedina stranka, treba ten seznam a pak
jit vzdy na url uvedene ve strance. Mozna se to zda neuveritelne, ale ze
stranky www.seznam.cz klidne naindexujete pulku internetu. Je to vlastne
hlavni princip internetu. Chtelo by si to projit par clanku, jak ten net
vlastne funguje, pak byste to rychleji pochopil.

--

Martin Konicek
__________________________________
> Hezky den.
> mate pravdu v tom, ze je to celkem "hezky pozadavek".
> Popsal jsem zde nase predstavy, jsem moc rad, ze se k tomu zde objevuji i
> informace a rady jako je ta Vase. Dostava mne to vice do problemu.
> Dokazu si predstavit zprogramovat to zpusobem, ze prochazim "nam zname"
> WWW - tedy takove, ktere mame ulozeny v nejakem seznamu. To je reseni ani
ne
> moc slozite.
> Zeptam se trochu konkretneji:
> Vyhledavace jako Seznam, Atlas &spol. to resi take tak, ze prochazeji
> [...]
Web