lze udelat nejaky "proxy server z klienta site"?

Dan Ohnesorg dan at ohnesorg.cz
Tue Oct 10 09:26:32 CEST 2000

On Tue, 10 Oct 2000, [windows-1250] Jaroslav Čeček wrote:

> mame sit (treba 100) pocitacu, z nichz je 10 pripojeno k internetu pres proxy server. Muze se nektery z techto pocitacu nejak nakonfigurovat jako jakysi dalsi proxy server pro ostatni vybrane pocitace v siti?
> Myslim to tak, ze ten "velky" proxy server bude Internet rozdelovat porad pro tech 10 pocitacu, ale jeden z tech 10 bude nabizet Internet jeste dalsimu pocitaci v siti. Treba neco jako WinProxy, ale tam to funguje jako "rozhrani" sit<->dial up.

> [...]

Umi to spousta programu a Vy jste nenapsal platformu, pro kterou to
potrebujte.

Nicmene je mi celkem jasne, ze ucely pro ktere to chcete jsou z hlediska
bezpecnostni politiky nelegalni, protoze kdyby bylo zadouci, aby vsichni
lezli ven, tak je administrator ven pusti. Jestli pracujete treba v bance,
pocitejte s vyhazovem na hodinu.

zdravim
dan

DDDDDD
DD  OOOO               Dan at feld.cvut.cz
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311