Nefungujici POST.CZ?

David Rohleder davro at ics.muni.cz
Tue Oct 17 10:33:21 CEST 2000

dan at feld.cvut.cz (Dan Ohnesorg) writes:

> Predevsim si musite uvedomit, ze freemaily jsou urcene pouze na
> hrani. Tam maji konta studenti a lide, kteri pouzivaji internet jen tak na
> okraj, jako zabavu.
>
> Pro jakekoliv profesionalni pouziti je freemailova adresa handicapem. Na
> vizitce ukazuje na potencionalni nesolidnost, protoze je kazdemu jasne, ze
> Pepa Vopicka co ma adresu vopicka at post.cz pravdepodobne vubec
> neexistuje. Lide, kteri takove adresy pouzivaji je pouzivaji hlavne kvuli
> tomu, ze je nesnadne v pripade potreby zjistit, kdo vlastne za adresou
> [...]

V pripade email.cz mi to pripada ponekud nespravedlive. Vzdyt tam jsou
i placene ucty (pokud vim, tak POP3 je placene). Tam je alespon jista
sance toho cloveka najit.

Mit adresu u sveho providera take neni idealni a mit svou vlastni
domenu jenom kvuli svemu mailu je ponekud drahy luxus.

Nejrozumnejsi by mi pripadlo podepisovani mailu od nejake CA. Tam si
pak klidne email.cz nebo post.cz muzu dat. Nebo zalozit freemail,
ktery je mozne pouzivat az po autentizaci (tj overeni identity)
uzivatele.

David Rohleder						davro at ics.muni.cz
Brno, Czech Republic