VAX a Internet

Vaclav Poppe vapo at fria.fri.utc.sk
Thu Oct 19 13:22:35 CEST 2000

	Srdecne vsetkych Netakov

a pytam sa:

	Je tu niekto, kto prevadzkuje Internetovske sluzby
	(napr. mail, FTP alebo WWW server) na pocitacoch VAX s
	operacnym systemom VMS?

Rad by som sa dozvediel skusenosti s pouzitim tychto pocitacov (asi
z r. 1995) na tento ucel alebo rady ako ich takto pouzit.  Zaujimalo
by ma, aki klienti su dostupni a aka je ich bezpecnost (antispan,
relaing, ...).  Vzhladom na predpokladany uzky zaujem verejnosti,
prosim o odpovedi na maju sukromnu adresu.

Vopred dakujem za kazdy nazor, radu alebo skusenost.

              Vaclav Poppe          e-mail:  vapo at fria.fri.utc.sk
Organizacia:  ZILINSKA UNIVERZITA
              Fakulta riadenia a informatiky, Katedra informatiky
              Velky diel               tel:  089 - 513 4210
              010 26 ZILINA            fax:  089 - 525 4613