dat. prenos na PCM

Dan Lukes dan at tiscali.cz
Thu Oct 19 16:57:30 CEST 2000

Michal1978 wrote:

> na chalupe mam tel.linku ktera pouziva zarizaeni PCM to znamena ze po jednom
> kabelu jedou valastne 4 ucastnici najednou. Pres normalni modemi
> 56 nebo 33 to vubec nejde nekdy se to sice spoji ale na 9600 a stejne to
> hned spadne . Mohlo bi me pomoc pouzivat nejaky stary modem ktery ma
> rychlost menci nez 9600 . Jedna se mi pouze o stahovani posty.

	Pouziti starsiho modemu neni uplne bezpodminecne nutne, prakticky vse
dokazete laborovanim s nastavenim pouzitych protokolu a maximalnich
rychlosti. V.90 zakazte rozhodne a zkousejte spis V.32 nez V.34. Pokud
to nepomuze, zkuste jit jeste niz. Ve vsech pripadech maximalni rychlost
tak 2400 (u nizsi je nebezpeci, ze spojeni odmitne ISP - nevim kam
volate).

	Jak se na vasem modemu nastavuji protokoly a omezuje rychlosti nelze v
obecnosti rict. Pokud je modem postaven na chipsetu "Rockwell", hledejte
v manualu prikaz AT+MS

	Nicmene, za PCM4 nelze ocekavat zadne opravdu spolehlive spojeni
prakticky bez ohledu na nastaveni, mozna opravdu na tech uplne
nejnizsich rychlostech, jenze 300 vam dneska uz nestaci ani na tu postu
(kvuli dobrakum, co misto textu posilaji Wordowske DOCy)

							Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz