Nefungujici POST.CZ?

Dan Lukes dan at tiscali.cz
Thu Oct 19 17:05:15 CEST 2000

Petr Klimovic wrote:

> Za 100 Kc na tri mesice pro nekomercni ucely to nabizime i s webem a
> dalsimi sluzbami. www.jinak.cz
> Pro komercni vyuziti drobnym podnikatelem se da taky domluvit. :-)

	No, to jste jiste zapomel zapocitat jeste naklad na domenu samotnou -
ale i tak to vychazi (vyjma prvniho roku) na nejakych 1200 - tak jsem si
to zhruba predstavoval, to je 100Kc mesicne. Hacek je samozrejme v tom,
ze sluzba je pro nekomercni vyuziti - myslim, ze to je neco, co by mozna
male firmicky vyuzily. FreeMail adresa skutecne neni prilis
reprezentativni a ne kazdy je schopen zprocesit a zaplatit regulerni
domeny i s mailem, m.j. proto, ze je to relativne slozite.

	To, ze to nikdo nenabizi komercne znamena, ze bud' se mylim, ze by o to
byl zajem, nebo je chyba v ekonomicke kalkulaci a takto lacino to nelze
(nebo ze by to proste nikoho nenapadlo ?).

						Dan

--
Dan Lukes            tel: +420 2 24102474, fax: +420 2 24102301
root of FIONet, KolejNET, webmaster of info.nic.cz, www.freebsd.cz
AKA: dan at nic.cz, dan at obluda.cz, dan at freebsd.cz, dan at kolej.mff.cuni.cz