Modem a linka s memobox

Petr Vanicek vanicekp at vinnetou.site.cas.cz
Mon Oct 23 13:14:55 CEST 2000

> 	Well, jenze dial tone se pri aktivovanem memoboxu ponekud podoba BUSY
> tonu. A nektere modemy nepracuji tak, ze zacnou "poslouchat" az po
> vytoceni, ale poslouchaji p celou dobu, kdy je zvednuto - takze BUSY
> detekuji kdykoli behem vytaceni, pripadne i pred vytacenim. A nektere
> modemu to umoznuji nastavit (napr u ZyXEL je to defaultne zakazano,
> ATS57.6=1 to povoli).
>
> 	Predpokladal jsem, podle popisu, ze tazateluv modem je prave ten
> pripad, ktery BUSY detekuje po celou dobu - a nestaci tedy potlacit
> pouze detekci DIALTONE, ale i

> [...]

Presne tak, modem detekoval BUSY hned po zvednuti sluchatka, po zasahu AT X3 to
zacalo chodit. Dekuji vsem za snahu a pomoc.

--

                                          Ing. Petr Vanicek

|                               | UTIA AV CR                   |
|tel.:  6605 2233               | Pod vodarenskou vezi 4       |
|       6605 2364               | Praha 8                      |
|fax.:  688 46 77               |                              |
|vanicekp at utia.cas.cz                                          |
|vanicekp at vinnetou.site.cas.cz                                 |
|http://www.utia.cas.cz/user_data/vanicekp/home.html           |