Modem a linka s memobox

Jan Kulveit kulveit at altavista.net
Mon Oct 23 18:19:50 CEST 2000

On Mon, 23 Oct 2000 13:14:55 +0200
"Petr Vanicek" <vanicekp at vinnetou.site.cas.cz> wrote:

> Presne tak, modem detekoval BUSY hned po zvednuti sluchatka, po zasahu AT X3
> zacalo chodit. Dekuji vsem za snahu a pomoc.
>

>                                           Ing. Petr Vanicek

Pokud to zaclo chodit po ATX3, tak to byl pravdepodobne problem spis s
cekanim na
dialtone nez s detekci busy.

Z vety "Zatrzkou necekat na oznamovaci ton jsem manipuloval" usuzuji, ze ve
Win??,
Moje zkusenost je takova, ze souvislost mezi jejim zatrzenim a tim, jak se
modem
skutecne chova, je dost slozita. (Naopak pri konfiguraci pppd je to jasne, ale
kdyz neznate prikazovou sadu modemu, mate smulu... )

Honza Kulveit