Dotaz-nova NEWS konference

Jan Havlicek havlicek at vse.cz
Thu Sep 7 21:26:28 CEST 2000

Dan Lukes wrote:

>         Trochu zalezi co myslite tim "vetsi". V beznych konferencich nemaji
> prilohy vubec misto, samozrejme se nevylucuje vznik konferenci z jejichz
> naplne vyplyne, ze se prilohy obcas zasilaji, principielne ale
> konference  nebyly navrzeny jako distribucni kanal pro sireni velkych
> objemu dat. Takze je otazkou, nakolik mate natolik specialni pozadavky

*** Treba obrazek o velikosti cca 300 kB, coz na mail neni zase tak moc.
Ale ja ani tak nekritizuju to, ze se nerozeslal, duvody bych i pochopil.
SPis bylo blby, ze to treba z toho mailu tu prilohu zahodilo, ale text
vklidu rozeslalo, aniz by se napr. moderatori o tom nejak dozvedeli.
Nebo se maily (i bez priloh) rozeslaly jen na nektere adresy ze seznamu
ucatstniku.

> ze neni az tak prekvapive, ze jim nebylo vyhoveno. Tedy, ne ze bych se
> chtel Pandory nejak zvlast zastavat - me osobne je samotny princip
> pristupu k emailu via WWW nepohodlny takze podobne sluzby nepouzivam.

*** Tohle je nedorozumeni. Pandora ma WWW rozhrani jen pro spravu
konference, provoz probiha klasicky pres mail, takze pro zasilani a
cteni neni zadne WWW rozhrani (krom archivu u otevrenych konferenci).

Honza

--