Dotaz-nova NEWS konference

Dan Lukes dan at obluda.cz
Fri Sep 8 03:46:30 CEST 2000

Jan Havlicek wrote:

> SPis bylo blby, ze to treba z toho mailu tu prilohu zahodilo, ale text
> vklidu rozeslalo, aniz by se napr. moderatori o tom nejak dozvedeli.
> Nebo se maily (i bez priloh) rozeslaly jen na nektere adresy ze seznamu
> ucatstniku.

	Ano, pokud skutecne dochazi k chybam v doruceni, ktere nejsou ani
oznameny puvodnimu odesilateli, pak je to skutecne zavada (i kdyz je
pravda, ze jsem nedavno obhajoval nazor, ze tohle plati pouze pro postu
do velikosti 64kB, kdezto u posty vetsi sice system nema pravo stopit
dopis bez chyboveho hlaseni, naproti tomu ale odesilatel nema pravo nato
byt rozladen pokud k tomu presto dojde).

> *** Tohle je nedorozumeni. Pandora ma WWW rozhrani jen pro spravu
> konference, provoz probiha klasicky pres mail, takze pro zasilani a
> cteni neni zadne WWW rozhrani (krom archivu u otevrenych konferenci).

	Mate pravdu. Neuvedomil jsem si, ze v tech nekolika malo pripadech kdy
jsem Pandoru pouzival jsem vzdy koukal jen do archivu ...

						Dan