Upgrade Novellu

Martin Damasek damasekm at iol.cz
Thu Sep 21 21:18:52 CEST 2000

Zdravim,

mam dve otazecky

1) Chceme upgradovat disky Novellackyho serveru. Situace vypada
nasledovne:

3 Disky Seagate SCSI po 2GB tzn.

2GB SYS
2GB DAT
2GB USR

no a koupili jsme 18GB disk na ktery bychom chteli presunout svazky
DAT a USR dejme tomu pro kazdy pulku disku (to uz je jedno). Puvodni
2GB SYS zustane.

Chtel jsem se proto zeptat, jestli jste nekdo neco podobneho nedelal -
jedna se mi hlavne o to, aby se neztratily prava a ostatni veci z
NDSky. Jak to nejjednoduseji a nejbezpecneji provest? Ma na to Novell
nejak spec. utilitky nebo neco?

2) Druhy problem s prvnim souvisi. Nemate nekdo nahodou zkusenosti s
nejakym programem, ktery by umel vytvorit (a pozdeji samozrejme take
obnovit) kompletni image SCSI pevneho disku. Jedna se mi o disk SYS na
Novellu - tzn. NAPROSTO verna kopie kvuli NDSce.

Idealni by byl DOSacky program, ale muze byt i Windowsoidni.

Je mi jasne, ze imageovacich programu jsou spousty, ale jedna se mi o
to, jestli nemate nekdo konkretni zkusenosti s imageovanim
Novellackych disku.

diky moc za kazdou radu

bye Martin Damasek