Upgrade Novellu

Dan Lukes dan at obluda.cz
Thu Sep 21 21:46:11 CEST 2000

Martin Damasek wrote:

> 2GB SYS
> 2GB DAT
> 2GB USR
>
> no a koupili jsme 18GB disk na ktery bychom chteli presunout svazky
> DAT a USR dejme tomu pro kazdy pulku disku (to uz je jedno). Puvodni
> 2GB SYS zustane.
>
> Chtel jsem se proto zeptat, jestli jste nekdo neco podobneho nedelal -
> jedna se mi hlavne o to, aby se neztratily prava a ostatni veci z
> NDSky. Jak to nejjednoduseji a nejbezpecneji provest? Ma na to Novell
> nejak spec. utilitky nebo neco?

	Existuje utilita "tcopy" (vyhledat na support.novell.com), ktera umi
prenest prava pote, co jste jiz prekopirovali soubory s adresarovou
strukturou. Ja ji tedy pouzival jen na bindery, ale NDS snad take umi.

> 2) Druhy problem s prvnim souvisi. Nemate nekdo nahodou zkusenosti s
> nejakym programem, ktery by umel vytvorit (a pozdeji samozrejme take
> obnovit) kompletni image SCSI pevneho disku. Jedna se mi o disk SYS na
> Novellu - tzn. NAPROSTO verna kopie kvuli NDSce.

	To jsem nikdy nedelal, nicmene uspech ma pomerne jasne definovane
podminky - kopie sector-by-sector a obnoveni na uplne totozny disk.
Myslim, ze to neni nejlepsi zpusob jak zalohovat. Potrebujete
zazalohovat viditelnou cast "SYS:" a neviditelny adresar "_NETWARE"
(pokud si spravne pamatuji jmeno. To by melo jit kopirovacimi utilitami
z console serveru. Zaloha vyjde mensi a je obnovitelna i na disk jiny ci
jine velikosti.

					Dan