SMTP server

ROPAK Plzen ropak at ropak.cz
Thu Sep 28 16:25:06 CEST 2000

Libor Folvarčný wrote:
> Doteď jsem používal jako server odesílané pošty smtp.atlas.cz, ale v
> poslední době mám potíže s připojením na něj. Můžete mi poradit nějaký jiný?

Kazdy poskytovatel Internetu ma zaroven pro sve uzivatele SMTP server
pro odesilani posty, ve Vasem pripade je to smtp.volny.cz

Jeho uziti ma i tu vyhodu, ze pri problemech se mate na koho
obratit, coz v pripade "volne pouzitelnych" SMTP serveru neplati.

Doporucuju si v teto souvislosti precist muj (Ropackuv) prispevek
v diskusi Poradny serveru Zive :
http://www.zive.cz/forum/vypsat.asp?id=18350&all=true

--
ing. Jan Vyskoc   ropak at ropak.cz         http://www.ropak.cz
Regionalni centrum Internetu VideoOnLine (VOL a VOLny) Plzen