Simulace pomaleho pripojeni

Frantisek Horalek ThePhone at centrum.cz
Sun Apr 8 01:16:03 CEST 2001

> : 33kou modem. Za predpokladu kvalitniho pripojeni plnou rychlosti, tak to
umi
> : treba Microsoft Frontpage, mozna Adobe GoLive a snad i HomeSite.

> FrontPage spocita velikost stranky vcetne obrazku na ni v bytech a podeli
> prenosovou rychlosti modemoveho pripojeni (defaultne 28.8kb/s, ale da se
> nastavit)...

Diky, ale spocitat bych si to umel sam i bez programu. Spis me to zajimalo
kvuli testovani nacitani Flashe (mam v nem nejake loadovani jeste uvnitr,
takze ten test ve Flashi samotnem mi nestaci - to jen tak pro Flashisty), a
taky by me zajimalo, jak se to resp. postupne zobrazuje pres modem apod.
Modem mam, ale nechci se kvuli kazde zmene pripojovat, a delat zmeny OnLine
by take prislo draho.

Dekuji    Fr. Horalek